fbpx
Cycling Connection, logo, sportmarketing, sport, marketing, marketingbureau

Een valse start

De afgelopen maanden stonden in het teken van plannen maken, plannen langzaam voorbereiden, eerste stapjes zetten in een nieuwe wereld, de wereld van ondernemerschap. En toen…..toen kwam Corona. Of beter gezegd: toen kwam de reactie op Corona. Alle plannen konden de ijskast in.

De weken tussen 16 maart en 11 mei waren anders dan verwacht. Veel thuis, vier werkdagen in de week als fulltime vader. Een dag in de week om contacten te onderhouden en om bij te komen. Het was intens. Het was waardevol en het was absoluut leerzaam.

Nu ben ik weer met hernieuwde energie bezig met mijn bedrijf. Ik richt me met Cycling Connection hoofdzakelijk op het fietsen. Ik wil bedrijven helpen met sponsoring proposities, fietsmerken met mensen verbinden. Mooie, waardevolle activaties creëren en vooral iedereen verbinden met de fiets als middel.

Via dit blog ga ik regelmatig interessante cases op het gebied van sportmarketing, sportsponsoring, partnerships en activaties bespreken. Ook wil ik ingaan op de toekomst van het wielrennen en het business model. Wat is de rol van sponsoring? Waar is nog te winnen? Wat zijn trends in andere sporten die ‘goud’ kunnen zijn voor de wielersport?

Maar nu eerst de nieuwe opdrachten. De eerste positieve berichten zijn er. We gaan met Stroomversnellers.nu een toffe challenge organiseren, de Energy4Energy challenge. In de maand september gaan we bewegen voor dit mooie doel. Ook voor Wielerflits.nl gaan we weer nieuwe partners zoeken en staat de ‘Wielerflitspaal’ op het programma. Er is dus genoeg te doen.

Is jouw bedrijf op zoek naar de link met fietsen? Of zijn jullie als fietsmerk op zoek naar een toffe marketingactie met aantoonbaar resultaat?

Neem dan vooral contact op via mail of telefoon!

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws op het gebied van sportmarketing, sportsponsoring en partnerships in het wielrennen? schrijf je dan in voor de nieuwsbrief!